Längesen

Ja det var länge sen jag skrev blogg har jag hört.....

Tony vill att jag ska skriva om i lördags så visst

Började hemma hos mej av att ida kom runt 5...dags att korka upp tände massor av ljus och satte oss i köket med ett varsit glas vin...nam...sen kom stina vid 6 och vi drack och skrattade och tog kort :) sen åt vid och drack ännu mer....sen vid typ kvart över 11 så gick vi ner till Melkes...beställde en drink.....sen kom Jimmy och Matte dit och vi pratade med dom lite...blev en till drink.....sen vart det Teqila...ja Tony vi drack det på melkes och inte davidssons...och det var ju till och med dej jag beställde det va :) Hur är det med Minnet!

sen vi 1 så blev det davidssons...sen vid 2 bar det av hemmåt.....söndagen kan man väl sammanfatta såhär .....soffläge hela dagen....gick väl kanske 10 meter sammanlagt på hela dagen....


Kommer en lite längreversion när jag har tid och när jag orkar skriva :)



föresten så harat jag TRE.....får jag inte mitt simkort imorgon så ringer jag och säger att dom får avsluta mitt abonemang hos dom direkt!

hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Hehe :) Jag missade något! Har nog aldrig sett dig festa! Men det låter som du hade skoj :) Byt till telia! Jag hade ju tre.. Men vi hade knappt någon teckning här hemma! Så nu har vi telia! Och de funkar kanon!

2008-10-17 @ 14:34:44
URL: http://www.metrobloggen.se/fridakarlsson
Postat av: Anonym

Få presentkort på gina tricot och H&M genom att bli medlem på denna sida:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=79565



2008-10-21 @ 13:32:25
Postat av: Anonym

Nu är jag här...ska göra ett tappert försök att blogga jag oxxo ;)



Så här är adressen, välkommen in =)

wirrevg.blogg.se



Kramar Vg

2008-10-21 @ 21:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0