Torsdag

Ja idag är det torsdag och jag sitter på balkongen i solen och skriver...Lydia ligger här bredvid på golvet och njuter....hon är en soldyrkare :)

Fasiken i tisdags när jag kom hem från jobbet så upptäckte jag att min cyckel inte stod kvar vid cyckel stället.....det är nåt mongo som har snott den.....det finns visst människor till allt alltså....så irriterande....så nu blir det att ge sig ut på jakt efter en ny....

Igår jobbade jag...när jag kom hem så kunde jag inet sova.....man är så uppe i varv liksom...och inte blir man tröttare av att duscha direkt....ska jobba ikväll med...men jag hoppas kunna sova när man kommer hem ikväll...

Var nere på djuraffären förut och köpte lite nya växter så nu har jag rengjort det och fiskarna trivs...hehe...fint vart det....

Vad hände i helgen då gott folk? Jag hoppas iallafall att jag är ledig på lördag....skulle vara skönt och kul att hitta på något med macke...man ses ju inet så ofta känns det som....han kommer hem från jobbet vid halv 6 och är as trött och somnar vid halv 9...och när jag jobbar kväll så ses vi ju inte :( Han sover ju som en stock när jag kommer hem...men men dte märks ju hur det blir!

Ne nu ska jag ta hand om disken innan jag ska till jobbet!


hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Heej! Ja det var på tiden! :) Joo det är bara bra här :) Joo de var faktiskt ganska skoj! Blivit lite mycket nu på sista tiden :-P Men men man lever ju bara en gång :D Nästa gång blir det årsfesten som vi ska ha med klubben ute på grännes. Bara att komma! Och ta med massa roligt folk :)Kram

2008-05-29 @ 12:18:21
URL: http://absolutefridaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0