Söndag

Söndag var det ja....det är vilodagen det :)

Igår så möblerade jag om i vardagsrummet så jag vände på det...måste ju ha det så för annars blir det inte bra med soffan...så jag var uttråkad igår så jag styrde med det...men lätt var det inte :)

Sen vid 3 så ringde Tony och dom hade massor att göra på jobbet så jag åkte ner och jobbade från halv 4 till halv 7...sen hem och byta om,boka tåg till macke,ut med Lydia och sen åkte jag till malin...något förenad :)
Fick fläskfile,klyftpotatis och peppar sås när jag kom....as gott...

sen var det melodifestival för hela slanten...och kladdkaka mitt i allt :)
Björn Gustavsson är mju klockren alltså....

Jag var väl hos malin till typ 01 tror jag...satt och snackade om kryssningen och allt möjligt! Det var mysigt....sen kom jag hem och kunde inte sova....det var ju så tomt i sängen....jag somnade väl vid 4 nångång och sen vaknade jag klarvaken vid typ 9
Likadant var det i fredags....då somnade jag väl vid 5 kanske och gick upp vid 10....så så mycket sömn har det ju inte blivit denna helg.

Gud igår när malin och jag satt och prata så underade hon hur macke och jag träffades...så jag berättade ju hela historien och så berättade jag första gången vi kysstes och  när vi pratade om det så fick jag gåshud och den här härloiga känslan i kroppen och kunde inte sluta le :)

Skaåk in till stan vid 8 och hämta min älskling vid tåget....weeeee.....kommer såva som en prinsessa inatt :)

Ne nu ska jag se lite på tv

Puss o kram



                                                          image12      
                                                                                                                    








Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Fin bild!

2008-03-16 @ 19:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0