Onsdag

Idag är det onsdag och igår var det Tisdag och det var Hugos 1års dag..åkte och busade lite med Edwin...hugo hade fått spruta så han var inte så pigg :)

Idag är det Alvins 1årsdag så jag ska följa med pappa in tänkte jag...gratta honom och så.

sen tänkte att vi skulle åka förbi jysk och köpa lampor till hallen och så ska jag kolla efter lite saker....det blir nog bra det där.

den 23 bär det av på Kryssning med jobbet...ska bli skönt och avkopplande att komma iväg faktiskt...min baby ska ju med :D Mys i hytten på natten...hehe...www.birka.se ska vi åka med denna gång och jag var inne på sidan och kollade lite...soldäck och poler har dom :)


Hade ju Tjejkväll i lördags...3 rätters och grejer....det vart jätte lyckat...men macke fick nog lite huvudvärk av vårt sjungande.....vi körde singstar och det är så skönt att köra det med människor som skiter i hur man låter....att man inte sjunger så fint som man ska...åhh va kul det var alltså!


Nu ska jag ringa pappa och se om vi ska åka snart!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Åhh har dom pooler?? Ska man ta med sig bikinin?? hahaha :P Kanske blir ett natt dopp hihi

2008-03-13 @ 12:54:10
URL: http://grebgahnilam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0