Onsdag

Onsdag är det idag ja.....och jag sitter här och har väldens hicka!!!!hatar det....

Annars så väntar jag på att sanna ska komma...ska sätta in pengar eller nåt....sen ska jag med till gusum och gå en promenad....bäst att klä på sig ordentligt bara för det är rätt kallt ute märkte jag förut när jag var ute med Lydia!
sen ikväll ska jag upp till sanna igen för Malin ska klippa barnen och då ska jag med passa på att klippa mig....det är så slitet så jag måste passa på att klippa av en bra bit på längden och det har jag ångest över...men om jag inte klipper av det så lär det bara bli mer slitet med tiden och det lär inte växa så mycket i ochmed att det går av! Så idag så ska jag klippa....usch! jag vill verkligen inte.....


den 23 är det kryssning med Birka som gäller med jobbet....as kuls ka det bli tycker jag och minälsklinng ska ju med också :D kan inte bli bättre.....bara att hoppas att vi blir många så att vi kan åka buss från viken!


på Lördag är det middag som gäller......ska laga trerätters :D ska bli så kul tycker jag...och så har jag fixat SingStar med :D

Ne nus ka jag se om Sanna kommer snart!

hej hej

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Åhh de ska bli jätte kul med kryssningen och hoppas verkligen vi blir så många så vi kan åka från Viken. Haha undra om de är samma busschaufför som förra gången.. va hette han Gösta?? hihi :P Ja längtar ju till lördag med. Super god mat :) Riktigt nice. Men hur dax ska man komma till dig då?? PUss

2008-03-05 @ 10:52:29
URL: http://grebgahnilam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0