Lördag

Jaha då var det lördag igen då.....

kom hem från jobbet vid ungefär 4 halv 5 inatt....var sååååååå fruktansvärt skitigt överallt så det var ju bara att städa typ hela natten och DISKA...men faan va folk det var ....as kul!Malin och jag hade as kul när vi jobba och så var det as bra musik och kul att se alla som dansade!  Blev att svulla tacos hela natten...cp gott :D

Sporre och engdahl och fredriksson kom väl runt 12 eller nåt....och sporre ville bli bartender sa han :) haha...alltid lika kul när dom kommer och underhåller oss!Dom har ju varit varje helg nu när malin och jag jobbat!

Sitter nu här i soffan med mitt täcke och min kudde....somnade vid 5 igår och vaknade vid 10 och gick upp och åt frukost med min Babe.....sen tog jag och la mig i soffan och kollade på scrubs och somnade som en tok....vaknade av nyss att Malin ringde och sa att hon hade sovit till 2 :)

Jag skulle väl behöva ställa mig i duschen så att man vaknar till lite annars så lär man väl gå som i trans hela dagen.....börjar ju jobba vid 22 ikväll.....så det blir bara natten idag!


Malin och jag är likadana båda två :D


Ne nu ska jag ta tag i min snutt och mysa sönder honom.....


Jag är Lycklig!
image13


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0