Lördag

Ja nu är det lördag morgon och jag känner mig så jävla bakfull så det är inte sant...lustigt hur man kan känna så när man inte har druckit en droppe igår......men 15,5 timmars arbete tar väl ut sin rätt.....somnade väl vid kanske 4 inatt och vaknade vid 9 och kunde inte somna om.....så ska man på och jobba 18-02 ikväll...weee...haha...men pengar blir det! Hoppas på att det är Malin och jag i natt...jag håller tummarna för att hon kommer.....för vi har så fruktansvärt roligt när vi står bakom baren :)


Ska ut till Bettan vid 14...bjöd ut mig själv förstår ni :)

Imorgon är det kryssning...då kommer man ju vara lagom pigg menar jag...haha eller inte....imorgon blir det tredje natten jag kommer vara uppe....för på båten blir det ju ingen tidig läggdags :)

N e nu ska jag ställa mig i duschen hade jag tänkt så att man blir som människa igen :)


Puss o kram

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Viika

Glad Påsk! :D

2008-03-22 @ 11:24:52
URL: http://viika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0