Torsdag

Idag är det torsdag och jag har precis varit ute med Lydia på promenad....lagt disken i vatten....ska väl ta och diska snart.....och städa....usch....men det behövs damma och så har jag en himla massa tvätt som skulle behöva vikas....synd att det är så tråkigt bara :(

Igår spelade Sverige...och ja det gick väl inte så bra direkt...så nu är det inga mer Sverige matcher...så det är väl bara att lägga undan sverige tröjan :D Var bra mycket folk på jobbet igår...men som vanligt så kommer allt på en gång och det känns som att alla drar i en...hehe men det är kul när det är något att göra!

Imorgon då? Jo då är det midsommar....jag och Macke har bestämt att vi bara ska vara hemma....vi ska hyra film och laga mat och så.....vi har ju inte sett varandra så himla mycket nu i veckan eftersom att jag har jobbat varje kväll så imorgon blir det mys på kvällen!!Han blev tillfrågad om han ville jobba på midsommarafton och midsommardagen så det kanske han skulle göra...men han är ju hemma vid 3 typ :) Imorgon ska vi upp till mamma och pappa och äta middag på dan...om macke är ledig vill säga...annars åker jag upp själv :)


Jaha då får vi se om det blir jobb ikväll igen då...skulle väl tro att det blir så....har ingen som helst lust kan jag säga er. men det är bara att bita i det sura äpplet!

Ne nu hör jag att både disken och tvätten ropar på mig :P

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Frida

Du jobbar ju JÄMT din stackare!!

2008-06-19 @ 19:13:49
URL: http://absolutefridaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0