Onsdag

Ja idag är det onsdag och just nu så sitter jag i soffan efter att ha jobbat och lagat mat åt sambon....så nu unnar jag mig en stund i soffan.....ska ta och städa snart när jag har fått mer energi!

Imorgon ska jag upp till mamma och pappa och vara där hela dagen...lovade Edwin att komma upp och bada med han i polen hela dagen :) passa på att få en härlig bränna med...weeeee!!!!
Sen på kvällen ska jag mysa med min älskling för han åker till Hambyrg på fredag morgon med jobbet....dom fick det som julklapp.....bo på lyxigt hotell och grejer....kul kul.....och på söndag kommer han hem så imorgon blir det mys för hela slanten kan jag lova!

Ne nu är det dags att sätta lite fart här hemma, sen ladda upp inför morgon dagen då det blir bus med edwin och hugo för hela slanten!



image16
 





Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0