Fredag

Ja då var det fredag och jagf tänkte skriva en rad innan jag far till jobbet....det blir heldag idag och eventuellt så åker jag på att jobba natten :( men men sånt är livet....får se huir det blir i helgen om dte blir jobb jobb jobb jobb...återstår att se.....nästa helg blir det JOBB JOBB JOBB JOBB :)

Var ju på massage i onsdags...åhhhh vad skönt det var! sen orkade man ju inte göra värst mycket nbär man kom hem...och igår jobbade jag lunchen...hade tänkt att åka och storhandla och hämta min mobil på klagningen men jag fick jour så det var ju bara att sitta hemma och vänta....men jag behövde aldrig åka ner....så jag kunde ju ha åkt...mne men...kul om man åker och så ringer dom...får väl ta det nästa gång jag är ledig


Ne nu ska jag ner i tvättstugan och se när vi har tvätt tid och sen ska jag åka til jobbet!

hej hej

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0