Torsdags kväll

Nu sitter jag här i sängen och skriver...lyssnar på radion och tittar på tv...hahaha vilken bra blandning...haha!

Idag så har det väl inte hänt så himla mycket...skjutsade ner macke till läkaren imorse vid 9 för han sklle på sån här utvärdering om Laktosen...för ja han är ju laktos intolerant....det vart en jäkla ändring när vi fick reda på det....för man måste ju nästan ändra allt typ....tänka på att man typ inte kan käka ute....eller jo det kan man väl men man får ju tänka sig för...och det är inet så kul direkt...och så måste man tänka på att man inte får äta några mejeriprodukter...bara laktosfritt...och dyrt som sjutton är det....

På förmiddagen idag så köpte jag med mig semlor och åkte upp till sanna och fikade...satt och dega i soffan och prata en hel del...som vanligt :) Sen efter ett tag så kom Magnus och Hugo förbi....stackars hugo har infektion i ögonen och as snorig...stackars liten...men han är gosig för det!
Sen åkte jag hem lagom till att våra bästa år började....la mig i sängen och kollade på det för att jag inte sov så bra inatt.....så jag kollade klart på det och sen så slockade jag i en halv timma....as skönt var det :)

Sen upp och laga mat vid halv tre...käkade och blev mätt som sjutton! Sen blev det att sega lite för jag tänkte inte städa för sanna klagade påmig idag för att jag jämt städar och att det måste vara kliniskt rent att ingen vågar röra nåt här hemma :) :) Så idag blir det inget städa....men imorgon ska jag ta och röja hela lägenheten för vi skulle på besök på kvällen och då vill man ju att det ska vara rent och snyggt!

Sitter här proppmätt...käkade hemma gjort pizza för ett tag sen...och faaan va gott det blir alltså :) smakar mycket bättre än den man köper tycker jag...nam nam nam!




Jag är riktigt stolt över mig själv att jag har börjat att blogga....så jag hoppas att ni läser nu när jag äntligen skriver!


Vet ni....jag ska nog ta bort min lunar...man är ju typ aldrig inne där iallafall längre!

Ne nu ska jag se på tv och mysa med macke!


Puss o Godnatt

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0