Torsdag

Ja då var det torsdag!
Åkte upp till mange och jonna vid typ halv 11....sen åkte vi upp till mamma och pappa...mamma va brun....hon såg nästan svart ut :) sen hade vi present utdelning och jag fick en väska,salt och peppar kar,godis,ciggaretter och macke fick shorts och cigaretter....as nice :) Så skönt att dom är hemma igen :)
Edwin fick bla ett par skor som blinkar i sulorna....först ville han inet ta på dom men sen skulle pappa åka ner till affären och då skulel edwin med och han fick ta på sig dom blinkande skorna...och sen kan jag lova att dom skulle han minsan inte ta av sig....så han hoppade runt där hemma och stampa så att dom skulle lysa....bra söt är han alltså :)


sen åkte jag hem och lagade mat...blev kyckling klyftpotatis och basilika sås...nam nam nam nam....sen tii efterätt vart det kladdkaka med hallon och glass...sååå gott :)


Alltså igår låg jag och kollade på det här "rent hus" som har börjat och jag höll på att dö alltså....så det ser ut hos folk....igår var det om en man som typ inte hade städat på 20 år eller nåt.....saker över hela golvnen....staplat från golv till tak...han hade små gångar han gick i...så mycket skräp hade han alltså....jag tror att dom slängde närmare ett ton med bara SKRÄP!!!!!!!!helt otroligt...och jag som tycker att det är skitigt och grejer här hemma...hahaha...stackars sate säger jag bara!


Ikväll är det du är vad du äter på tv och det är ju alltid kul att se på....


imorgon är det jobb som gäller...börjar kl 14.00 och lär jobba till cs 03.00-04.00....inte så undehållande kanske men pengar behövs ju alltid!

Nu ska jag gå ut och pussa på min förkylda karl som precis har vaknat där ute i soffan!

och sist men inte minst...GRATTIS Mallan på 23 års dagen :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Tack gumman :) Hihi :P
Åhh jobbar du imorron, ja som tänkt fråga om du ville ses...men då får vi ses en annan dag :) Hoppas det kommer gå bra imorron :) Puss

2008-02-28 @ 19:25:50
URL: http://grebgahnilam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0