Tisdag

Jaha då har jag nyss duchat...har ju varit och tränat....cyckla i en halvtimma bara sessvärre för det var mycketr folk där...känner sog ju lite folk skygg....så imorgon ska jag gå på förmiddagen så hoppas jag att det inte är lika mycket folk....men ALLTSÅ shiiiiiiit va otränad man är...hahahaha


Var uppe hos mammsen och pappsen på förmiddagen och eftermiddagen...eller jag åkte väl hem vid typ halv 3 kanske eller nåt!Jonna,Magnus,mattias och carro var me där med alla barnen....och så skulle ju mamma bjuda på kmat så hon hade kylskåps rensning så korvgryta vart det....var ju tvungen att rensa ut lite...men fyyy faaaan va god den grytan ä'r alltså...eller hur Carro :)

Ucsh jag har kommit på att jag inte gillar att säga hej då :) eller alltså jobbigt...men ni vet man tänker alltid att shit tänk om det händer nåt och allt det där :) Ni vet hur man är.....men nu är dom förhoppningsvis på Arlanda och ska checka in....kan tänka mig att dom dricker nåt med alkohol med för att fördriva tien och fira semestern :) Bad dom köpa hem massa saker med....weeeee.....så om typ 16 dagar är dom hemma och hur ska jag klar mig utan min lilla mamma och pappa!!!!!! :D


Nu ska jag steka lite ägg och käka tänkte jag,,,,,nam nam nam!


Snart är det AllaHjärtansDag med...MYYYYYYSSSS!!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

Haha! Ja grytan e grymt god!! Den ser ju rätt äcklig ut, me den e as god;)

2008-02-13 @ 08:59:59
URL: http://cma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0