Onsdag

Började dagen med att vakna vid 9 ungefär...så var detbara att klä på sig och gå ut med Lydia....det var soligt och härligt ute men det blåste lite kallt...men klädde man på sig ordentligt så var det riktigt skönt!

sen åkte vi ner och skickade min dator med bussgods....den ska ju upp till mackes mamma.....sen hem en sväng packade lite kläder sen gick jag upp och tränade.....var inget folk där så det var as skönt :) Cyclade väl en halv timma idag med sen gjorde jag 50 situps och tränade armar och ben....sen gick jag hem....började med maten....det blec tacos idag :) nam nam nam...


ska väl göra kvällsmat snart....rostat bröd och äggröra...fyyy vad gott....

Måste åka till affären och köpa nåt smaskigt för GA börjar ju ikväll vid 9 och då mmåpste man ju ha nåtr att fira med...hahahah


fick meddelande av mamma idag med vid typ 1 då satt dom på bussen påväg till hotellet och grejor....flygresan hade gått jätte bra sa hon...och detär ju bra!!!

Ne nu ska jag åka till affären :)


Föresten imorgon är det Alla Hjärtans Dag .....jag ska laga mys mat tills Macke kommer hem från jobbet ♥♥

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0