Måndag

Jaha då var det måndag igen och jag har lekt elektriker idag.....gjorde iordning kökslampan så nu har jag fått upp den med....det var för kort sladd på den så jag fick göra en egen :) Hade sanna i Telefonen när jag satt i den i kontakten och tände...utifall att jag hade kopplat fel och sådär så om jag vart tyst så hade jag fått en stöt eller nåt så då kunde hon ringa ambulans.....men det gick kanon bra...ingen stöt eller nåt där inte.....lyser så fint i mitt kk nu...hehehehe
Skulle ju ha städat men efter att ha åkt runt och letat saker till sladden så var jag ju tvungen att åka till gusum och hämta slagborren så att jag kunde få upp lampan nu när jag hade hållt på med den heöla dagen...och upp kom den...men städa hna jag typ inte....eller jag tog köket.....så ska jag ta resten imorgon....ska damsuga på balkongen med så att man slipper ha skor när man går ut....det börjar ju bli så fint väder ute nu om dagarna så man vill ju vara där ute!


På Tprsdag får jag träff amin mamma och pappa!!!!!!!!!!!!!!!!!!ÄNTLIGEN liksom....har saknat dom som sjutton....men snart är som hemma :) :) Presenter presenter presenter :) Ska bli skönt att kunna åka upp dit...lilla ttte som hoppar på en så fort man kommer...mamma som är vid datan eller i köket och pappa som ligger på soffan pch halv sover...mimmi som försöker smyga sig förbi totte men aldrig lyckas....åhh jag saknar!!!!!!!


Nu är det tv och sängen som gäller.....ska ta hand om min lilla älskling som är förkyld!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0