jaha ja

Ja jag har ju fått skäll för att jag inte skriver så mycket här så då är det väl dags att ta tag i det men jag lovar inget !
Idag när jag hade vaknat och käkat frukost och allt det där så kände jag mig för att åka in till stan och köpa mig en bärbar dator....sen tänkte jag fram och tillbaka och kom fram till att ja det kan jag köpa det är jag faan värd :)
Så mattias följde med mig in och så inhandlades det en dator....som jag sitter vid nu...tihi

det är ingen som vill köpa en stationär dator med platt skärm ?  ;D


nu ska jag se på tv tv tv! och pilla lite med min nya bäbis såklart :)

image6


                                           Här har ni min nya Bäbis!!!!!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0