Fredag

Idag är det fredag och fredagar är ju alltid skönt för då vet jag att jag har 2 hela dagar med min älskling!
Idag har jag städat hela dagen typ...vart klar för ett tag sen...så tvättar jag för fullt och allt hänger på tork nu!

I förmiddags var jag och käkade lunch med sanna...var ju inte direkt hungrig men man offrar sig ju :) Sen var jag inne på banken och skaffade visa kort...är ju så smidigt när man ska betala över nätet eller nåt sånt!

Ska väl snart hoppa in i duschen hade jag tänkt....man känner sig ju inte direkt fräsch när man har hållt på och städat...hahaha

Ikväll då ja då blir det antagligen middag med Emil och anna och sen bowling med Danne och lite folk....tror jag iallafall att det skulle bli :) det är ju sånt som märks liksom...men bowla skulle det garanterat bli iallafall ! Bowling är kul...förutom att jag får så ont i rumpan dan efter...är väl otränad eller nåt sånt.hahahaha


Ne nu ska jag hoppa in i duschen!

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Det är bra att du skaffat VISA kort nu :P haha va på tiden ;) Allt bra med dig annars?? Puss

2008-02-09 @ 11:44:52
URL: http://grebgahnilam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0