Tisdag och 1:a April

Jaha idag är det den dagen man får luras...vem ska man lura mån tro :D

Nu har jag öppnat alla fönster och balkongdörren ståd vidöppen....underbart skönt väder idag....vååååår...mys mys mys.....
Ska ta och städa idag tänkte jag.....det är det väsrsta med att ha hund under våren och hösten för att dom fäller så himla dant....det jag har lärt mig är att under den här tiden så ger det inget att ställa tillbaka dammsugaren i skåpet från dag till dag utan det är lika bra att låta den stå framme för den behövs varje dag iallafall :)
så det gäller att borsta borsta borsta varje dag :)


Ikväll ska jag och Ida till Stina och fika lite...ska bli kul!


Ne nu ska jag gå och säga till Lydia på skarpen för  hon sitter och skäller på balkongen hör jag :D

Puss hejjee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0