onsdag

Jaha då va det onsdag....och inte ett dugg lurad vart jag igår...skönt det :D

Idag har det varit en sån här ligga i soffan dag....har verkligen inte kännt för att göra någonting....typ bara sova bort dagen :)
Sen blev klockan 4 och det var dags att börja med maten så att den va klar vid 5 när älsklingen kom hem....blev Lasagne och sallad idag...attans gott var det!


Sen när vi hade käkat så sa macke att han antagligen skulle åka till Danmark och prov jobba 1 maj....i 2 VECKOR!!!!! Fatta den dfå jag lär ju inte klara mig...HATAR att sova själv ju va faaaaaaan! Alltså jag får ångest på riktigt.....fy faan....åhh jag vill inte.......jag får väl bosätta mig hos mamma och pappa...men det går ju inte heller för jag har ju Lydia....nae men jag får väl klara mig....ligga och vara vaken typ hela nätterna i 2 veckor....nae men vsst....*Snyft*








jag fick tillbaka på skatten föresten :D

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0