Fyllt år,jobbat,macke ska till Danmark

Ja det var ett tag sen jag skrev kom jag på idag...

Ja vad har hänt?
Jag har hinnit fylla 23 år...man börjar ju fasiken bli vuxen nu alltså!Det var en kalas bra födelsedag :)

Idag efter jobbet så åker Macke direkt till Danmark och ska jobba där tills på söndag...så jag ska sova själv....inget jag vill direkt :( Jag kommer ju typ sakna ihjäl mig efter han ju!!!!!!

Igår så hade jag ont när jag andades...eller dte känndes som ett tryck över bröstkorgen....och imrse hade jag det med när jag vaknade...så jg åkte till Farbor doktorn och det besöket slutade med luftrörskatarr och slemlösande tabletter....måste få ur mig allt slem jag har i halsen så att det inte ligger kvar och går över i lunginflammation....lagom kul sådär....man är ju inte lite dåsig och svag när man inte kan andas ordentligt!och det blir ju inte bättre av att macke är iväg och inte kan ta hand om mig :(

Ikväll blir det nog att åka upp till pappa en sväng och säga hej....han ska ju vara ensam stackarn för mamma jobbar!

Ne nu ska jag bädda ner mig i sängen igen!


image14

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0