Ett tag sen

Ja det var ett tag sen jag skrev här men nu skriver jag igen :)



Ska iväg och jobba snart var det tänkt....börjar 20.00 och jobbar till 02.00....sen imorgon så kommer jag väl jobba hela dagen som det ser ut nu...men macke skulle med jobba så det gör ju inet så mycket...
   Känns lite tråkigt...alltså...jag är ledig i veckorna och jobbar helgerna och han jobbar i veckorna och är ledig på helgerna...man hinner ju inte att ses så mycket direkt....typ 3-4 timmar bara på kvällarna bara....men men det är då man inser hur mycket man älskar och saknar honom!

Nästa lördag är det den 26 April...alltså min 23-årsdag :D Man börjar bli stor faan :D
får väl se om nån kommer och firar mig....ringde till mamma och pappa och sa att dom kunde komma ner vid 2-tiden...men mamma jobbade den helgen så pappa kommer väl iallafall ner...sen bjöd jag även ner mina bröder med familj....det räcker med folk tycker jag...bara så ni vet så blir det laktosfri Tårta så att min Babe med kan äta :) eller om jag gör en vanlig och en ovanlig kanske :D Vi får se.
sen på kvällen funderade jag på om jag är ledig om macke och jag skulle åka in till stan och äta och gå på Bio...eller om vi skulle hyra film laga mat och bara mysa i soffan med tända ljus och grejer....på nått sett så låter det mer lockande än att åka in till stan så jag tror att det blir så....om jag inte jobbar vill säga...


sen den 30:e tror jag att det var så åker ju macke till Danmark och är borta i 2 veckor......det är inte kul alls....kommer sakna ihjäl mig......åhh vill verkligen inet att han ska åka.....men han vill det så det är väl nåt han får göra helt enkelt....men jag har ju förberett sanna på att han åker och kommer vara borta i 2 veckor :D Inneboende :D :D


Ne om man skulle ta och göra iordning sig för jpobbet kanske!

Puss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0