tisdag

Jaha idag är det tisdag och klockan är 22.07...kom precis hem från jobbet så ska väl ta och duscha snart och sen krypa ner i sängen hos älsklingn...han ligger redan och sover så han la sig nog rätt tidigt..

Imorgon är det jag och Malion som jobbar kvällen...ska bli kul faktiskt....sen skjutsar jag hem henne på kvällen...så jag kommer hem lite senare imorgon...men men det gör inget...

Ne nu är dte dags att hoppa in i duschen....


föresten....snart är det dags att julpynta :D :D

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Fan va kul för dig att du har fått tillbaka jobbet och allt är bra..Riktigt glad för din skull..:Saknar dig massor men snart är jag hemma igen, då ska vi leka :) PUss

2007-11-28 @ 16:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0