Söndag

Jaha idag är det söndag och det är ju alltid den dagen man fruktar mest i hela veckan...för då har man söndags ångest för att man vet att det kommer en jobb vecka till :)
förra veckan jobbade jag hela veckan så då orkade jag verkligen inte att blogga.

Igår var jag och ida Hos Sofie i ringarum...drack vin och käkade varma mackor och satt och snackade en massa gamla minne..och självklart så åkte massa gamla kort fram..alltså den tiden...vi satt och skratta mest hela kvällen....var så himla kul dom där åren när vi jämt var i ringarum och festa och hade oss :) :)

Idag ska vi till Macke pappa och Kristina på kalas...hon har ju fyllt år så vi ska dit...har köpt jätte fina blommor...liljor...as fina och va dom lktar gott...sen köpte jag en flaska glögg och en sånhär trä låda...tindra glittrande glögg hette den och den glittrar verkligen...jätte fint! ska väl snart ta och göra iordning oss..

Sen imorgon tror jag att det är vi ska ta syskonkort till mamam och pappa i julklapp....måste ringa Jonna och kolla så det var imorgon...och ringa och påminna Mattias med :)

Ne nu måste jag knata...
image1image2

Tack Sofie och ida för en as kul kväll igår...måste göras om snart :)


Föresten så saknar jag mallan brallan..men snart är hon ju hemma igen :) :D


Älskar dej Marcus♥♥

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Ida

Tack själv gumman ;)

2007-11-25 @ 19:32:43
URL: http://turbotuttan.blogg.se
Postat av: Mallan

Tihi va du är söt...Saknar dig med galning

2007-11-28 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0