Ont ont ont

Ja nu har jag inet skrivit på ett tag ser jag...en vecka ungefär men nu är det dags igen...

Jobbade lunch igår eftrsom att malin och Tony är i Egypten och så när jag skulle ställa ut lunch skylten så tänkte jag ju inte på att det kanske va haqlt...så jag gick ut och halkade och ramlade bakåt...bakåt på trappan vid ingången så jag slog i ryggen nåt så fruktansvärt....känndes inte så mycket igår...men imors när jag vaknade så hade jag så jävla ont att jag knappt kom upp ur sängen...då var det bara för macke att smörja in hela ryggen med linement...bra skönt...men ont gör det...så in i helvete...smärtan börjar nere i svanken och går upp till nacken...inte skönt...så ikväll blir det en kväll på soffan....sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäck feat miss Li - om du lämnade mig nu
den är bra tycker jag

Nästa vecka jobbar jag lunch hela veckan...bra skönt att börja 8 och sluta tre...hinner jag ju se macke lite :P

ne nu kan jag inet sitta längre...

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Mallan

Men gumman, du måste vara försiktig. Jo känns jättebra att min lärare förstår mig. Hoppas du haft en någorlunda helg då med tanke på smärtan. Och hoppas den går över snart. min helg har varit helt sjukt rolig, ska blogga imorron orkar inte nu ska bara hoppa i säng så jag pallar skolan imorron. Saknar dig med super mycket, men nu är det ju inte långt kvar tills jag kommer hem och vi kan leka igen :) Puss o kram

2007-11-18 @ 22:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0