Fredag fredag :) :)

idag är det fredag och Sanna ringde och väckte mig vid halv tio...somnade ju nämligen på soffan igår kväll och macke väckte mig vid sju och sa att jag kunde gå och lägga mig i sängen...så jag gick in som en zombie...och somnade så skönt tills hon ringde och väckte mig....då var det dags att gå upp för att åka ner till viken och köpa trumpbyxor tills imorgon och även litte gotti på systemet :)
sen när jag kom hem så ringde pappasen så han kom ner och spikade dit listerna i somrummet...sånu är det bara köket kvar...men dom listerna köper vi nog nästa vecka...ska bli skönt när allt är klart!

Imorgon är det ju maskerad och det ska faan bli kul alltså....hoppas dte kommer massa folk nu så att det inte blir en flopp :P

På kvällens schema står det tvätta,lasagne och myspys....och idol självklart men ett glas vin :)

Igår städade jag som bara den...skönt att få det fint igen :) sen var jag barnvakt åt David...han låg i badet ett bra tag sen satte vi oss och käkade glass och myste...sen slockande han i soffan och då bar jag upp honom i sin säng och satt där tills han somnat igen.

Nu hör jag hur disken roppar....ska sätta på rixfm och diska loss :D

Puss hejjeeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0