Gääääässsppppppaaarrrr

Ja nu sitter jag här och gäspar.....trött vart jag...har legat i soffan och kollat på vapenbröder....som sagt så är jag trött så jag höll säkert på att somna 20 ggr...men jag tvingade mig själv att vara vaken för annars så kommer jag inte kunna somna inatt :)
På tal om att sova så dom senaste nätterna så har den som kommer med nt på morgonen typ sprungit i trappan och det är jävligt lyhört här så det låter som bara den och man vaknar upp med ett ryck vid typ 4 på morgonen och undrar vad som händer.....det är ju inte direkt det lättaste att somna om sen...men inatt och det låter alltså jag går upp och smäller upp dörren och skriker att man kan faktiskt gå tyst!!!
Imorgon så ska jag in till sörping vid halv 4 och vara barnvakt åt gos ungarna Alvin ovh Dennis...mattias sa att dennis lär sova när jag är där men det hoppas jag verkligen inte att han göra...man måste ju gosa med underverket...ja med alvin med såklart :)
Uhhh undra vad man ska ta och äta idag då...hmmm....vet faktiskt inte...palla laga mat....men sen ska jag kolla på halv 8 hos mig och då blir man alltid hungrig :)
Ne nu gick jag

Lämna ett avtryck :)
Postat av: sofie

tack så mkt vännen :) hoppas allt är bra med dig och att köket börjar bli klart :) kam

2009-12-04 @ 17:47:25
URL: http://makeupbysofie.blogg.se/
Postat av: Gonzo

näe men nu får du väl uppdatera för #!!!&#%#%

2009-12-17 @ 19:03:57
Postat av: Gonzo

näe men nu får du väl uppdatera för #!!!&#%#%

2009-12-17 @ 19:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0