Godkväll

Då är man hyemma från jobbet...har varit hemma ett tag så jag har hunnit att äta lite och varit ute med Lydia!


Imorse när jag skulle äta frukost så satte jag i brödrosten i kontakten och poff så släcktes det ner i en del av lägenheten...ehhh hallllåååå..panik fick jag och jag visste inte hur jag skullle få igånjg elen igen....alla kontaktuttag i den vänstra delen av lägenheten funkade inte :S
aldrig i hela mitt liv har jag bytt propp eller nåt...hallå vad ska man göra då? skickade ett dessperat sms till macke men han hade dåligt batteri så han svarade vid typ kl1 :) men jg fick iordning på det tillslut....det var ju bara jordfelsbrytaren (tror det heter så) som hade slagit ifrån så det var ju bara att dra upp den knappen så funka allt igen....men panik hade jag där för det fanns varken el till kylen eller frysen :D


Nae nu är det nog dags att sova....jobbar 12-01 imorgon och d måste man vara pigg som en lärka!


Saknar och älskar min babe!!!!!!!!

Puss puss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0