Fredag

Ja då var fredagen här och den här helgen kommer att gå svin fort....det vet jag redan nu...min babe är ju hemma i helgen juuuu!!!!

Åhhh igår när jag stod på tågstationen och väntade in tåget så hade jag fjärilar i magen...såå underbart...och så kom tåget tillslut och ut kliver min snygging..åhh jag älskar!!!!

Svin mysigt att ha han hemma....låg och drog oss i sängen och mös imorse :) Men sen var jag tvungen att gå upp för att göra klart tårtan till Sanna....så funderar på att gå och lägga mig i sängen en stund nu för jobbar 15-01 inatt och då är det skönt att vila en stund innan jobbet.....ska försöka att locka med macke in i sovrummet...och det är nog inte så svårt :p

Ne nu gick jag!


Puss hejjeee


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0