jaha ja

Ja ifag åkte jag in till stan ihop om att jag skulle hitta ett bord och stolar att ha på balkongen så att jag kan slänga det vi har.....men icke...så ur plockat eller så hade dom inte fått ordning än så jag hiottade inget som föll mig i smaken så får väl ta ch åka in nån annan dag och kolla...och då ska jag ha ett smakråd med mig tänkte jag och mått och grejer :) som sagt....våran balkog är ju cp-ritad liksom....balkongdörren är i mitten och på varsida är det kanske en halvmeter...skulle ju varit smidigare om dom satt dörren i kansten...men men


Ska ta och göra nåt lättlagat att käka med nu tänkte jag...är fruktansvärt hungrig.....ikväll ska jag göra tacos till lets dance....men jag är ju hungrig nuuuuuuuuu.....så nu ska jag till frysen och se!



Pus shejjee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0