Inatt

A fyy faaan inatt har inte varitr någon rolig natt....skrev ju igår att jag hade ont i halsen och kände mig febrig...tillråga på allt så kom ju tant röd igår med....underbart....

Somnade väl vid 12 igår kväll och vaknade vid halv 2 av att jag hade sån fruktansvärd värk i magen...om man vaknar av det så har man ont kan jag lova....var ju bara att gå upp och ta 2 ipren och hoppas att det släpper...så gick in och la mig i sängen men kunde inte sova pga att det gjorde så jävla ont,satte på tv:n och låg och slö kollade...vid halv 4 så hade inte tabletterna hjälpt så jag tog en till och så gick jag och dischade svin varmt...för jag pallade inte att rota fram vetekudden så det blev en varm dusch istället.......gudomligt! det hjälpte lite iallafall så jag somnade väl runt 5 imorse tror jag så nu är jag skit trött kan jag lova......men är vaken nu....ska snart upp till mamma o pappa och hämta lite filmer sen förbi jonna för hn hade lite saker till Lydia *hur snällt som helst*


Nae nu ska jag klä påmig och så ska jag ta med mig Lydia och åka tilll gusum tänkte jag!


Pusss o kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0