Fredag

jaha då va det fredag igen då och jag och macke skulle ha åkt upp till sthlm men tyvärr så blir det inte av för både macke och jag går här hemma med illamående så det heter duga.....alltid ska det hända något när man ska nånstans...helt otroligt!!!!! Så det får bli en mysig hemma helg i stället.....sitter just nu och funderar på vad man ska laga för mat idag....ikväll funderar jag på att låna mammas plankor och göra plankstek faktiskt....var länge sen vi åt det nu och det är ju så jäklarns gott :) a plankstek får det bli ikväll.....eller sallad.....det är ju med gott...åhh nu får jag beslutsångest :) ska kolla med macke sen vad han vill ha :)

Annars idag händer ju inte mycket....ska försöka att forsla iväg våran julgran (som för tillfället står på balkongen) för att vi inte vet vart vi ska göra av den :P Blir nog att packa in den i bilen och åka upp till mamma och pappa med den....

Ne nu ska jag gå och hoppa på macke...han gick och la sig förut igen men nu har jag tråkigt så nu får han gå upp!!


Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0