Yes äntligen

Nu har jag äntligen fått igång min webcam...hade ju inte instalationsskivan till den men älsklingen hjälpte mig at hitta drivrutinerna till den på näten så nu har jag väl suttit och fixat och trixat i en timma typ men nu funkar den!!!!!!!!!!! Weee faaaaan va duktig jag är alltså :)

Idag har jag inte gjort så mycket...eller jo...har städat hela lägenheten och tvättat alla fönster....fick ett ryck imorse för jag hade  tråkigt :)
skönt att ha dte gjort....nu sitter jag och väntar på att mia och klara ska börja...jag får mig ju ett gott skratt på kvällskvisten iallafall .)

Igår kväll åkte jag till Malin och kollade på Melodifestivalen och åt massa gott :D glass godis chips och ja allt verkligen :)
sen kom jag väl hem vid 22 eller nåt sånt...ut med Lydia och hopp i säng...sov skit dåligt inatt...drömmde massa mardrömmar och vaknade upp kallsvettig och gråtandes...uhh jag hatar det! men det är tur jag inte drömmer sann drömmar iallafall!

Undrar vad man ska hitta på imorgon då?

Ne nu är det tv:n som gäller!

Puss hejjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0