Wooooowww

Ser ni vilken snygg designe jag har?
Var med och tävlade om den på den här bloggen http://welons.se/
Så ett stort TACK till henne.....föresten så gör hon otroligt snygga blogg designer!!!!


Idag är det lördag och sista natten med min babe på 3 veckor................
Gjorde det mysigt igår och tände ljus i hela lägenheten och lagade mat och mös i soffan.....så himla underbart

Ikväll blir det nog detsamma tror jag...bara en massa mys! Sen imorgon är det packning som gäller för att sedan åka in till stan och lämna han vid tåget som går vid halv 4...åhhh jag kommer tjuta ihjäl mig :)

Så idag blir dte inte så mycket bloggande eftersom att jag vill ta vara på tiden med min babe!

Puss hejjjeee

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0