Kväll

Jaha dåär det kväll igen då...snart dags att gå och lägga sig skulle jag tro....väntar på att min älskling ska komma in på msn!

Har preciskommit in från kvällspromenaden med Lydia....rätt skönt att gå ut och gå såhär på kvällen!

Åhh jag är så arg...kollade smhi igår och då stod det att det skulle snöa ikväll och hela dagen imorgon och på torsdag! Men så går jag in och kollar idag och då ska det inte snöa förns på torsdag! Åhhh jag som hade sett fram emot att det skulle snöa imorgon och att man skulle vakna upp till det...men icke!

Guuuud va jag saknar min sötnos...höll på med hjärte kortet förut så nu har jag lagt det på lådan så att det kommer med i posthämtningen idag och förhoppningsvis kommer fram på fredag :)

Nu kom min babe in på msn så nuska jag avrunda här!

Puss pusss

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0