hej hej hej

Usch så jag mår...åkt på en förkylning så det heter duga...host medecin är som vcatten för mig just nu....men det hjälper inte...mamma tyckte att jag skulle ringa läkaren direkt på måndag morgon så jag får en tid för jag har ju varit hängig i en vecka nu....så hon sa med en allvarlig blick att jag skulle till läkaren direkt på måndag....och som jag känner mig nu så skulle jag kunna åka till läkaren precis nu...bläääää

Macke och jag skulle ju in till stan idag för att kolla på soffor....när vi var i sörping så stannade vi till på möbeltrend och kolla där för skojsskull och vips så stod det en underbar soffa framför oss....en maffig divan soffa....den är skit stor och as mysig...så vi köpte den :) frågan är bara hur vi ska få Lydia att inte ligga i den....för det är förbjudet från och med att vi får hem den
 Mattias ska hjälpa mig att hämta den på måndag.....så som tack för hjälpen så ska jag skjutsa hem han inatt från folketshus---han är där och groggar lite....
Skulle lätt kunna gå och lägga mig nu men det får vänta ett tag....ska strax ringa och se om han inte vill hem snart :)

Ne dags för lite nya ipren känner jag....usch och fyyy

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0