Faan faan faaan

Ja idag på jobbet så skulle vi ju vara 4 som jobbade och jag hoppades på att få gå hem tidigare...men igår så ringde den andra som skulle jobba med mig ute i serveringen och hon är sjuk....så det lär väl inte bli nåt att gå hem tidigare...och missar att vara med hos marcus pappa m familj+släkt.....så jävla tråkigt :(

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Jonna

Jag har en hundbädd som du kan få om du vill...mer som en stor kudde iofs men den kommer nog Lydia gilla!

2009-08-24 @ 09:11:01
Postat av: Jonna

Nope de ska vi inte!!!

Vi ska till ULLARED...wiihuuu!!!!

2009-08-26 @ 19:42:42
Postat av: Jonna

Vi har den på extrapris nu...119:- ...jag kanske kan ta den på fredag om magnus hämtar mig...för jag jobbar imorn o idag och åker buss båda dagarna!

2009-08-27 @ 05:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0