GodKväll

Jaha då var det kväll igen då!

Vart inte som planerat idag....skrev ju tidigare att jag bara skulle sitta på balkongen hela dagen men så vart inte fallet...macke skulle åka in och handla en present till mig och då ville jag med till stan så vi åkte in dit istället :)
Skulle kolla om jag hittade ett par skor tills på lördag men hittade inga som föll mig i smaken.....alla kommer väl ha klackar på lördag kan jag tänka mig men inte jaaaag....det blir ballerinas :)


Imorgon blir det städning och bakning på eftermiddagen för på morgonen och fram till 2 ska jag sitta på balkongen....får passa på sålänge man har solen där :)



hehe ska lägga in några bilder



Jag blev överlycklig när jag hittade dessa frukter i affären, har letat efter dom
ända sen vi var i thailand sist.....dom är ju så jäkla goda men dock dyra...149 kr/kg
men guuuuud så goda :)



Macke ville jag skulle prova det nya lacket jag köpte idag men sen ville han
måla mina naglar...så javisst...där satt han och målade dom...riktigt stadig
 på hand må jag säga...blir inte sista gången...hahahahahaha :D


Ne nu ska vi hoppa in i säng tror jag allt...rätt trött





Föresten...har pollen säsongen kommit igång?
För nu om kvällarna har jag rödsprängda kliande ögon och en näsa som rinner och är täppt??



Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0