Tralla laaa

Åhhh ni fattar inte vad det kliar i fingrarna...jag vill JULPYNTA och det vill jag göra NU!!!! Faan så jäkla mysigt alltså....jag har fuskat lite och bäddat sängen med våra nya jul påslakarn :) så mysigt!
men när vi kommer hem från Åre så är det dags att julpynta...weeeeee!!!

Åre åker vi ju till nästa vecka....blir ju några timmar i bil kan man ju säga....det är ju typ 90 mil så det blir väl en 12 timmar i bilen upp och likadant ner...inte så värst underhållande men äöndå...kul att komma upp dit!

På lördag ska vi vist ut till Ida och kolla in nya huset dom flyttat in i...ska bli väldans trevligt!

i söndags så låg jag och kolla på One Tree hill.....och det var ju så spännande slut så jag bad macke ladda ner en massa avsnitt så nu vet jag vad som händer och jag vet vem han ringde och jag är såååååå lycklig :D

ne nu ska jag gå och göra nåt vettigt....gå in och hoppa på macke kanske för han sover FORTRAFANDE!!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

Peyton:D:D:D

2008-11-12 @ 20:03:35
URL: http://milfens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0