Torsdag

Nu är det torsdag kväll och dagen har gått fort...gick upp vid 9 idag...hade sovmorgon :) Styrdem lite här hemma...sen vid typ 2 så åkte jag upp till Malin och drack kaffe ute i solen...vi satt väl ute till typ 4....så underbart det var i solen alltså...men jag är lite röd om kindbenen :) Hjälpte henne sen att bära upp deras nya EK bord....rätt jävla tungt alltså...men det gick tillslut!

Imorgon är det jobb 14-01...Jag och Malin är det som jobbar natten och då lär den gå fort för vi skrattar typ jämt när vi jobbar ihop :)

sen på lördag ska jag gå upp skapligt och städa och fixa tills Tjejorna kommer....jag ska säga till alla imorgon hur dags dom ska komma tänkte jag....handla det sista på förmiddagen med!


Igår Klippte jag mig....nu känns mitt hår såååå friskt....helt underbart!vart kortare än det var....men det behövdes!


Nu är det dags att lägga sig i sängen!

Pusss hejje


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0