Själv hemma

Ja då är man själv hemma då...inge kul allt....men Macke kommer förhoppningsvis hem imorgon redan.....hoppas det...för jag avskyr att vara hemma själv...bläää


När jag satt i bilen hem från mamma idag så bara kom jag på att jag saknar att vara i sälen....längtar tillbaka så himla mycket....där va det inga måsten och inget som var TVUNGET att göras som det är här hemma....jag har massor jag skulle behöva göra idag men jag har ingen energi till någonting.....jag har verkligen inte det! Men jag känner att jag måste ta tag i hemmet lite....storstäda behövs verkligen....men vart hittar man orken? Inte här iallafall...

ett plus idag var ju att "Mia och klara" serien ramlade ner i brevinkastet....så halva den har jag legatr och kollat på nu....den va jätte bra....så ska se andra halva lite senare när jag har gjort mina måsten :(

Ne nu gick jag!

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0