Buzzador

För ett tag sen så registrerade jag mig för att bli en buzzador, det är en sida som man blir medlem på och får olika saker som man har chansen på att få prova och rapportera hur man upplever det, kan va allt frpn kaffe maskiner,mat,balsam...ja allt möjligt! Det är riktigt kul!
Härom dagen så kom jag med i kampanjen att prova Doves Nya balsam....fick en stor flaska och flera stycken så flaskor som man kan ge till vänner och bekanta så som med får prova och det här balsamet är nog det bästa jag har provat och jag kommer att köpa det hädanefter :)
Vill ni med få chansen att komma med i kampanjer och prova olika saker så skriv en kommentar med er mailadress här så skickar jag en inbjudan! :)

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Daniella

Hej och ännu en gång grattis till eran fina dotter. Hon är såå himla söt :) du får gärna skicka en inbjudan till mig, kostar det något? :) ha det så bra :)

2011-08-02 @ 23:11:43
URL: http://mazzerati.blogg.se/
Postat av: Sara Frank

Hallå Daniella! Tack så mycket...hon är helt underbar :D Jag skickar en inbjudan ikväll! Nae då det är gratis :P

2011-08-03 @ 10:19:24
Postat av: Cissi Juhlin

Jag är med där i o det är verkligen kul att testa nya produkter :)

Kram

2011-08-03 @ 17:33:15
Postat av: Lena

kul att du bloggar lite! Vill se lite bilder på lillan! Får Gärna anmäla mig till att prova saker! Ses snart!! Krama lillan från oss!!

2011-08-03 @ 22:57:14
Postat av: jonna

Jag vill oxå ha inbjudan ;-)

2011-08-05 @ 21:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0