Tralla laa

Ligger här i soffan och kollar på Jerry springer ......det är rätt underhållande att kolla på faktiskt....asså så dom kan hålla på, helt otroligt...hahahah

Ska väl ta och fixa käk snart tänkte jag,har redan spritsat plankorna så dom är det bara att sätta in i ugnen....sen steka kött och göra beasås...nam nam nam nam!

Har inte gjort spec mycket idag faktiskt...plockat lite här och där.....varit uppe hos mamma och pappa och hälsat på....mysigt! Dock åkte jag hem innan dom små busungarna kom från dagis :(

Imorgon bjöd jag ut mig och macke till bettan m.familj på middag...haha alltid bäst att bjuda ut sig själv,ska vara där vid 4 så får väl se vad hon har kokat ihop för mat,macke är ju allergisk mot en del och så är han kräsen :D Men hon ska nog komma på nåt! :)

ne nu har det börjat igen...dags att inta ryggläge :)

hej hej


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0