Lördag

 Ja nu sitter jag här hemma i soffan och kl är 10....väntar på att Mattias ska komma så ska vi åka till en sjö utanför viken och borra och se hur tjock isen är...om grabbarna kan åka där eller inte! Så det blir min sysselsättning för en stund....macke ligger ju fortfarande i sängen och grisar :D

Apropå Macke så har vi faktiskt varit tillsammans i 2 år idag :D och jag älskar honom mer och mer för var dag som går :) Visst vi har väl med våra med och motgångar men vilka har inte det? Vi vet ju innerst inne att vi älskar varandra och blir det någon fnurra på tråden så löser vi det alltid! Åhhh vad jag älskar honom alltså....går inte att beskriva ♥

Ikväll då ja då bär det av till Gusum för den så kallade knutgubbedansen....inte för att vi ska klä ut oss men det är ändå kul att gå tycker jag! och självklart en ursäkt för att dricka några goda drinkar :)

sen nästa helg alltså den 23 så är det inflyttningsfest hos bror med familj.....kan tänkas att det blir riktigt kul det med....men eftersom att jag ska dricka ikväll så blir det nog en lugn fredag nästa vecka....jag ser nog till att vi tar oss hem smidigt :)


Jaha mamma och pappa är ju i thailand nu iallafall...men nu har dom bara en vecka kvar :) Fick ett smsm av henne igår morse där hon skrev att dom skulle gå till Phuket town och shoppa loss :) haha ja jag fick väl sms:et vid 10 på förmidagen så då var ju kl 4 på eftermiddagen där och hon hade säkjert fått i sig något alkoholhaltigt då...hahaha...men på måndag skulle dom iallafall åka och sova 2 nätter på en ö....det låter ju värsta mysigt :) men snart är dom iallafall hemma och jag lääääääääängtar :)

Ne nu ska jag ta och klä på mig så att jag är redo när bror min kommer!!

Puss o Kram

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0