Ingen bra dag

Nae idag är det ingen bra dag....har piss ont i luftrören och feber och snorig....kan inte ta några djupa andetag utan att det hugger till....och så känns det som om nån har slagit mig på hela kroppen....ja ont i kroppen har jag alltså........bläää...och ingen som tar hand om mig är hemma...
Idag har jag saknat honom som faan alltså...inte gått en minut utan att jag tänkt på han....jag har legat framför tv.n hela dagen för att jag inte har ork till nåt....

Idag har jag bara kännt för att sitta och gråta och typ sova bort hela dagen....men det har väl med att göra att jag är sjuk....


Ne nu måste jag ta och samla krafter så att jag kan gå ut med Lydia...

Vi hörs!

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Carro

Ändra länken te mig, kompis;)

2008-05-09 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0