Fredag

Ja idag är det Fredag och jag väntar på sanna,edwin och hugo...Magnus ska tvätta sin bil så vi tar med barnen ner och äter lite :) Sen funderar jag på om jag ska följa med Sanna o Per till Tyskland ikväll....handla lite :) Skulle vara en upplevelse faktiskt! Men jag har inte riktigt bestämmt mig...men bra sugen är jag!!! Sitta i en bil i typ 24 timmar är jag int så sugen på men att kolla hur det ser ut där är jag sugen på :) Lite billigare att handla där med en att handla hemma...weeee :) Det blir nog att jag följer med men vet inte riktigt :)


Åhhh jag är så hungrigb :)


Min karl Glömde bort att det var alla hjärtans Dag igår....tack för den liksom :) Men han sa att han skulle köpa nåt åt mig idag istället :)


Nu måst3e j ha maaaaaat :)

Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0