Ursäkta

Ursäkta min dåliga bloggning men lillan har varit jätte kinkig och gnällig några dagar och då hinns inte så mycket annat med!
Vet inte om det är mer tänder påväg eller om vi ska få en till förkylning över oss(hon brukar bli väldigt kinkig precis innan båda) MEN förkylning har vi verkligen inte tid med då det är födelsedags förberedelser i veckan och kalas här både lördag och söndag, håller tummarna för att bacillerna håller sig borta!!!!

Idag somnade lillan vid 19 och vaknade 21 och var hysterisk och skulle absolut INTE somna om, så hon fick mysa i soffan med oss, för att sen lägga sig vid 22.30 och det vart hysteriskrik på henne, tog upp henne och vankade fram och tillbaka för att sedan nyss kunna lägga ner henne i sängen sovandes, så äntligen sover mammas lilla hjärta!

Imorgon blir det norrköping för hela slanten, möta upp min vän sara med barn och strosa runt lite på hagebycentrum, flrsöka hitta presenter till lillan och lite annat smått och gott:)
Några kläder till mig behövs inte eftersom att jag kompletterade min beställning på hm lite (den jag la igår fanns inte i systemet så jag var tvungen att lägga en ny bedtällning och då hittade jag lite till:)

Har även gjort en matsedel för hela månaden så imorgon stannar vi på willys på vägen hem och storhandlar, min förhoppning är att minska på små handlandet, färsk varor såsom mjölk, grönsaker osv handlas nartuligtvis allt efrersom, men matsedeln ska hjälpa mog lite och se till att jag lagar mat även när jag är själv...har varit lite dålig på det!

Ne nu måste jag sova!!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0