Tänder eller förkylning IGEN??

Precis som rubriken lyder:Tänder eller förkylning IGEN??

Lillan var svår sövd och ville vara uppe längre än vanligt idag och innan hon somnade så var febern ett faktum...sov 2 timmar för att sen vakna kokhet och genomtäppt i näsan och var otröstlig, men efter alvedon,näsdroppar och 45 minuters ryggkliande som verkar hon ha somnat om.
Men frågan är om det är lite mer tänder eller förkylning, hon tuggade väldigt mycket på nappen nu när hon inte kunde sova och varje gång hon fått tänder så har hon fått feber och blir genom täppt i näsan! Hoppas det är tänder för jag vill inte ha den här långa förkylnings smeten igen!

Hade det inte varit för att hon är så vild i sängen så skulle hon fått sova här inne bredvid mig i sängen! Är hon hängig imorgon så flyttar jag in hennes säng och ställer bredvid min så kanske det känns bättre för henne!

Ne dags att sova en stund för man vet aldrig hur natten blir!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0