Söndag!

Godmorgon alla!

Sitter i soffan i min onepieace, kaffe och vasaloppet...hur skönt som helst:)

Sovit sådär inatt, vaknade vid 2 tiden av att jag hade sånna kramper i magen, man kan jämföra dom med värkar och då vet ni hur oskönt det var, kröp ihop i sängen i fosterställning och vaggade lite fram och tillbaka, gick sen upp och tog 2 värktabletter för att få sova någonting, efter ett tag så somnade jag faktiskt om men då vaknar man med huvudvärk istället wtf!!!!! Aja kaffe kaffe kaffe:)


Igår så tapetserade jag "botten" på lillans bokhylla och det blev hur bra som helst:) sen skulle jag spika dit baksidan igen och råkade slå mig på pekfingret och oj oj oj vad det bultade:) men det var det värt haha:)


Ne nu ska jag ta tag och göra iordning lite hör hemma innan vårat lilla yrväder kommer hem:) och som jag har saknat henne!!!!!!!!!


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0