Klagoinlägg!

Yes nu ska jag spy lite över Försäkringskassan!!!!!
Till och med nu så har jag lagt in Föäldrapennings ansökan månad för månad men ska nu lägga in feb-Aug och har försökt i över 1 vecka men dom har problem problem problem som dom aldrig verkar kunna göra något åt?
Fick till svar att jag skulle skicka in ansökan via posten istället, dock så finns inte ansökan att skriva ut på nätet utan man måste ringa och be dom skicka hem en.....jo men det är ju jätte lätt att sitta i telefonkö när man har plats 252 i kö och man har en grinig unge......verkligen jätte lätt!
och jag lär ju inte få blanketten förens nästa vecka och i slutet på veckan lär dom väl få den av mig OCH så ska dom handlägga den också vilket lär ta ett par dagar skulle jag tro för inte är dom snabba på det där stället inte.....men jag hoppas verkligen att jag får min utbetalning som vanligt den 27:e för det är ju inte vårat problem att dom inten kan lösa problemet på deras hemsida....jag menar dom har ju haft problem med den i över 1 vecka nu!
Uppdatering: Nu har jag pratat med dom och dom kan inte på något sätt garantera att den hinner komma in så att det går med på nästa utbetalning, det här är ju för fasiken skanad isåfall! Aja bara vänta och se....

Lämna ett avtryck :)
Postat av: Sara ~ Mamma till Yrla och Noel

ja de stället kryllar de av idioter på

2012-03-09 @ 11:06:56
URL: http://mammatillyrla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0