BigBrother

Alltså egentligen är väl bb inget att kolla på egentligen men har man väl börjat så är det fruktansvärt svårt att sluta:)

Jimmy är klockren.
Som i dagens avsnitt vägrade städa bara för att dom tjata, jag skulle inte heller palla med detta städtjatande! Sen är det väl säkert (garanterat) snuskigare där inne än vad vi ser på tv men ändå!
Alla pranks han/dom gör är ju bara för roliga

Sen kan jag tycka att det absolut inte är rätt att roddan får en ordinarie plats för han hade faktiskt sin chans förra året:)

Tenny är numera en jävla bitterfitta

Nakenjanne/städerskan är ju inte direkt blyg av sig, och inte tycker jag att hon har särskilt fin kropp eller, (och nej det har inte jag heller men jag visar ju inte upp mig på tv direkt) lite manlig kropp har hon nog allt ;)

Kija tror att hon är störst snygg och vackrast, älskar när folk säger emot henne för hon kan bli så arg

Sipan är ju, ja vad ska man säga.....om jag ska va ärlig, om jag ska va ärlig blaa bla bla

Amandus tål verkligen inte när nån kör pranks på honom, han är präktig försöker va lite av en psykolog.....ahhhhhhhhhhh

Marcello beter sig som en jävla fjortis på fyllan....åhhhh jag blir dåre!!!

Lite av vad jag tycker om en del


Lämna ett avtryck :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0